Сайт УВД Фонду у Хмельницькій області - Опис роботи з програмою
Субота, 10.12.2016, 01:08
УВД ФССНВВ у Хмельницькій області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


1. Підключення нових абонентів

Додати абонента можна таким чином - у телефонному довіднику знаходите необхідного Вам абонента, у себе в програмі скайп Тиснете кнопку "Добавить" - "Новый контакт" (на малюнку позначена цифрою 5) та вводите туди унікальне імя необхідного користувача (логін) яке вказано в колонці Skype-імя в довіднику. Потім тиснете кнопку "Пошук", з'явиться список абонентів з якого вибираєте необхідного та тиснете кнопку "Добавить контакт".  Програма попросить вас заповнити невелике текстове повідомлення яке відправиться абоненту - краще одразу ввести туди свої імя та призвище.  Після цього абонент зявиться у вас в телефонній книзі, але ви не зможете бачити його статус в мережі (пункт 4) доки він не додасть вас до своєї адресної книги.  Тобто, коли від вас до абонента приходить перше повідомлення - поряд з ним зявляються три кнопки - додати до адресної книги, не додавати та ігнорувати.
- Якщо обидва користувачі додали один одного в адресну книгу вони зможуть спілкуватись і бачити наявність один одного в мережі.
- Якщо не додавали (хоча б один) можна буде спілкуватись але не буде видно мережного статусу
- Якщо хоча б один із абонентів натиснув "Ігнорувати" - звязок буде неможливим доки ігнорування не буде зняте.

2. Переіменування абонента

Для цього необхідно у вікні із списком абонентів (позначено цифрою 1 на малюнку) натиснути правою кнопкою мишки на абоненті та у з'явившомуся меню вибрати пункт "Переименовать".

Список абонентів сортується за алфавітом, тому рекомендую вибрати зручну для Вас форму розміщення користувачів у адресній книзі. Я наприклад користуюсь записом типу "Відділення - відділ - ПІБ".

3. Виставлення фотографії у профілі користувача

Як показує практика, психологічно простіше спілкуватись з користувачем, якщо бачиш його обличчя.При відсутності веб-камери рекомендую замість стандартної заставки яка встановлюється у профілі користувача використати власну портретну фотографію. Змінити її можна через пункт меню "Інструменты" - "Настройки"  - "Основные" - "Общие настройки" - "Изменить аватарку" - Кнопка "Открыть". Через неї необхідно знайти на диску ПК файл із своєю фотографією та підключити її.

4. Визначення наявності абонента в мережі

Якщо значок зліва від імені абонента у Вашій записній книжці сірий, то абонент на даний момент не в мережі (відключений ПК; ПК включений але немає підключення до інтернету або до локальної мережі; у абонента відключений Skype; абонент не додав Вас до своєї записної книжки (пункт 1 вище) і тому Ви не можете бачити його статус)

Значок жовтий - Skype включений, але тривалий час (більше 30 хвилин)  на ПК не було ніякої активності. Швидше за все абонент відійшов від ПК прочитає ваше повідомлення  або відповість на дзвінок пізніше (пункт 8 нижче)

Значок зелений -  Skype включений, абонент швидше за все працює за ПК і швидко відповість Вам.

5. Відправка текстового повідомлення

Для цього необхідно двічі клацнути на необхідному абоненті в адресній книзі. Даний абонент появиться зправа у вікні розмови. Після цього у полі текстового вводу  (на малюнку цифра 2) необхідно набрати необхідний текст та натиснути кнопку Enter на клавіатурі.  Повідомлення відправиться до абонента і у Вас і у нього відобразиться у полі розмови (цифра 3 на малюнку)

6. Голосовий дзвінок

Якщо у абонента і у вас є навушники з мікрофоном (або мікрофон і колонки), шукаємо необхідного абонента в адресній книзі та тиснемо "Позвонить" (цифра 4 на малюнку). Після цього з користувачем можна спілкуватись в режимі телефонної розмови Визначити наявність в абонента навушників можна по телефонному довіднику на сайті - навпроти абонента стоїть значок з навушниками.

7. Передача файлів за допомогою Skype

Для передачі файла достатньо натиснути на нього лівою кнопкою мишки і не выдпускаючи кнопку "перетягнути" файл на вікно розмови в скайпі (поля 2 або 3 на малюнку).  Інший  спосіб - у полі розмови (цифра 2 на малюнку) тиснемо кнопку "Поделиться"- "Отправить файл"  і тоді уже через огляд шукаємо місцезнаходження цього файла на ПК.  У абонента при отриманні файла зявиться меню яке запропонує вибрати куди цей файл зберегти. Хід передачі файла видно на індикаторі під ним в полі розмови (цифра 3 на малюнку)

8. Перевірка пропущених дзвінків та повідомлень

Якщо до вас надійшли нові повідомлення або дзвінки поки Вас не було за ПК, зміниться зовнішній вигляд значка скайпа в треї (зправа знизу екрана біля годинника) - на ньому зявиться яскравий помаранчевий  кружок з цифрою, яка вказує на кількість пропущених повідомлень.  Детальніше проглянути їх можна зайшовши на вкладку "Разговоры" (цифра 6 на малюнку)

9. Перегляд історії розмов

По замовчуванню скайп показує історію розмови з абонентом тільки за останню добу. Якщо необхідно освіжити в памяті деталі переписки яка відбувалась раніше, то у верхній частині поля розмови (цифра 3 на малюнку) є такий напис: "Показать сообщения  Вчера   7 дней   30 дней  С самого начала". Натиснувши на відповідний пункт отримаємо всю історію дзвінків та повідомлень за обраний період.


10. Перевірка наявності нових версій програми

Як будь-яке сучасне програмне забезпечення Skype постійно змінюється та покращується.  У новіших версіях оптимізується керування, добавляються нові можливості, покращується якість передачі звуку та зображень. Для якісного звязку бажано, щоб у обох абонентів були найсвіжіші версії Skype. Перевірити наявність оновлень до програми та встановити їх можна за допомогою пункту  меню "Помощь" - "Проверить наличие обновлений"

11. Проблеми при використанні Skype та їх вирішення

Незадовільна якість звуку при звязку може пояснюватись наступними причинами:

 - Замала швидкість підключення до інтернету  або велике навантаження на підключення до інтернету (наприклад декілька одночасних розмов по скайпу з кількох ПК, прийом або передача великих файлів через скайп або електронну пошту, робота інших програм - наприклад отримання оновлень операційною системою або антивірусними програмами).  У цьому випадку необхідно спробувати звязатись з абонентом трохи пізніше або користуватись текстовим режимом звязку.

Наявність "еха" при голосовій розмові  якщо користуєтесь окремо  колонками та мікрофоном -  необхідно  змінити їх взаємне положення.

Перевірити якість звязку можна зателефонувавши абоненту echo123 - це системний номер на якому працює автовідповідач. Він запропонує вам після сигналу наговорити будь-який текст в мікрофон, запише його і потім повторить щоб Ви могли перевірити якість звязку, роботу мікрофону та навушників.


Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні зсилки
www.social.org.ua www.fssnvv.org
Реклама
Copyright УВД ФССНВ у Хмельницькій області © 2016Сайт створено у системі uCoz